torsdag den 12. maj 2016

Tjek på listen✅

Astrid er startet i dagpleje! Det giver os endelig tid til at få lavet nogle af alle de praktiske ting der skal gøres. Vi er ved at få styr på alt der skal opsiges, forsikrin
Hvis vi skal være væk i flere år, er der nogle vedligeholdelse der skal ordnes. Blandt andet noget malerarbejde udenfor og vi skal have nye vinduer i.
Samtidig skal alt det vi plejer at gøre, også passes, så i dag har jeg endelig fået tid til at gøre drivhuset klar, og plantet de tomat og agurkeplanter, som jeg forspirede for noget tid siden. Det et første gang jeg forspirer, så er spændt på om resultatet bliver godt.
Nu har jeg slængt mig i hængekøjen for første gang i år, og her vil jeg slappe af, indtil jeg skal hente børnene. Til aftensmad smører vi en madpakke og så tager vi på picnic et eller andet sted🌞




0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start