fredag den 10. februar 2017

Ego-ferie

I mandags havde jeg fødselsdag. Jeg var så heldig, at min mor, hendes mand, min Bedste og min bror havde taget turen til Berlin for at fejre mig.
De var fra søndag til onsdag. Det var rigtig dejligt at have besøg igen.
Vi var rigtig kulturelle og var bl.a ved Charlottenburg slot, i zoo og på naturhistorisk museum, hvor de bl.a udstiller dinosaurer (dinoer er et stort hit hjemme hos os, for tiden). Vi var selvfølgelig lige rundt og se lidt seværdigheder, og ellers hyggede vi bare. Hver aften vat vi helt smadret, og vi gik alle i seng inden kl. 22.

Denne weekend står på ego-ferie for mit vedkommende. Som i måske husker, fik jeg i julegave en ferie helt for mig selv, og det er altså nu den skal holdes.
Pt ligger jeg i mit bedste afslapningstøj på det fineste, mest hyggelige hotel i Bratislava. Jeg ankom hertil kl. 18, og har så været på hotellets restaurant og spise. Helt selv. Med en bog. Og jeg sad der mindst en time. Fik både hovedret, dessert og vin. Tog mig gooooood tid. Fik ihvertfald læst ca. 50 sider i bogen.
Og jo, jeg blev da både spurgt i receptionen og i restauranten om der kom flere end mig, men nix, kun  mig.

Nu vil jeg spise mozartkuglet, drikke cola zero og se Netflix.

God weekend

2 kommentarer:

Klokken 10. februar 2017 kl. 12.36 , Blogger Unknown sagde ...

Nej hvor lyder det skønt, nyd det vildt meget��

 
Klokken 11. februar 2017 kl. 08.17 , Blogger Tina sagde ...

Det ER skønt. Mange tak Line

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start