fredag den 3. februar 2017

Søskende

Hvis det stod til mig eget personlige ego, havde jeg kun fået et barn. Jeg ville dog gerne give Sophia en bror eller søster i sin tid. En der altid var der, på godt og ondt. En hun kunne brokke sig til, når forældrene var helt umulige. En hun kunne støtte sig til, når vi er gamle og grå og har brug for hjælp. Og en ting er sikkert - det er fantastisk at se dem sammen.
Selvom de kan skændes, som kun søskende kan, så er deres søskende kærlighed også bare SÅ tydelig.
Fx når Astrid hviner over noget, bare fordi Sophia også gør det. Eller når Sophia skælder mig ud, hvis jeg skælder Astrid ud, og giver hende det tilbage, som jeg tog fra Astrid.

Bare lige lidt kærlighed herfra og med ønsket om en god weekend til Jer alle.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start